Педагогічна скарбничка


Науково  - методична проблема:
" Застосування особистісно зорієнтованої технології навчання на уроках математики  як одна з умов для розвитку і самореалізації кожного учня".

 Головна метаформування особистості, здатної критично і творчо мислити, аналізувати й самостійно обирати оптимальні шляхи вирішення завдань.

                            Розробки уроків                        Математика, 5 клас:     

                                                      Геометрія,7 клас:
                                       Математика 6 клас   
    3. Многокутники 2
   5. Урок в 5 класі многокутники
                              Позакласні заходи

4 коментарі:

  1. Проблема, над якою працює вчитель, досить актуальна і життєва. Вся діяльність учителя підпорядкована меті:кожен учень повинен дістати таке навантаження, яке відповідає його можливостям і забезпечує перспективи його розвитку. Це прослідковується і на уроках, і під час проведення позакласних заходів. Молодець! Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  2. Уроки Висоцької О.М.цікаві, відповідають вимогам навчальних програм.Мають практичне спрямування. Направлені на розвиток логічного мислення учнів та самореалізацію особистості.

    ВідповістиВидалити
  3. Уроки Висоцької О.В. організовані так, щоб досягти позитивної мотивації до вивчення математики, підвищити якість знань з предмета, сформувати в учнів уміння самостійно здобувати знання.
    Тож бажаю перемог у всіх ваших починаннях.

    ВідповістиВидалити
  4. Висоцька О.М. - творчий учитель. На уроках вона використовує роботу учнів у групах, парах.Глибоке знання програми та методики викладання дають можливість домогтися бажаних результатів. На таких уроках учні класу працюють на рівні своїх можливостей.
    Цікаво. Ефективно. Корисно.

    ВідповістиВидалити