" Застосування особистісно зорієнтованої технології навчання на уроках математики як одна з умов для розвитку і самореалізації кожного учня".
Головна мета: формування особистості, здатної критично і творчо мислити, аналізувати й самостійно обирати оптимальні шляхи вирішення завдань.
- Площа прямокутника.Площа квадрата.
- Повторення вивченого в початкових класах Геометрія,9 клас:
- Відсоткові розрахунки (презентація) Геометрія,11 клас:
- Многогранники
Геометрія,7 клас:
Проблема, над якою працює вчитель, досить актуальна і життєва. Вся діяльність учителя підпорядкована меті:кожен учень повинен дістати таке навантаження, яке відповідає його можливостям і забезпечує перспективи його розвитку. Це прослідковується і на уроках, і під час проведення позакласних заходів. Молодець! Так тримати!
ВідповістиВидалитиУроки Висоцької О.М.цікаві, відповідають вимогам навчальних програм.Мають практичне спрямування. Направлені на розвиток логічного мислення учнів та самореалізацію особистості.
ВідповістиВидалитиУроки Висоцької О.В. організовані так, щоб досягти позитивної мотивації до вивчення математики, підвищити якість знань з предмета, сформувати в учнів уміння самостійно здобувати знання.
ВідповістиВидалитиТож бажаю перемог у всіх ваших починаннях.
Висоцька О.М. - творчий учитель. На уроках вона використовує роботу учнів у групах, парах.Глибоке знання програми та методики викладання дають можливість домогтися бажаних результатів. На таких уроках учні класу працюють на рівні своїх можливостей.
ВідповістиВидалитиЦікаво. Ефективно. Корисно.